Norint grąžinti netikusias prekes, pirmiausia turite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių:

El.paštu: gintare@balduinterjeras.lt arba telefonu: +37066376969, I-V 10-17 

1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
1.1. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
1.2. Pirkėjui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
1.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
1.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
1.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.
1.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 1.2. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.4. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
1.5. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama už prekes sumokėta pinigų suma.

1.6 Grąžinant prekę dėl bet kokios priežasties,  Pirkėjas visuomet turi teisę nemokamai atvežti grąžinamą prekę į mūsų prekių priėmimo-išdavimo punktą. 

Standartinis prekių grąžinimas vyksta per mūsų partnerius – DPD. Kurjeriai grąžinamą prekę atvažiuoja ir paima visiškai nemokamai

Mes grąžinsime jums visus pinigus per 7 dienas nuo grąžintos prekės gavimo dienos. Prašome atkreipti dėmesį, kad pinigai bus grąžinti į tą pačią sąskaitą ir tuo pačiu apmokėjimo būdu, kurie buvo naudojami atliekant užsakymą.