Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką?  Visiškai nesijaudinkite – kartu išspręsime visas problemas. B8tina atsiųsti broko nuotraukas į mūsų el paštą. Informacija telefonu +370 663 76969 arba el. paštu gintare@baldaiinterjerui.lt

Standartinė teisinė garantija yra taikoma visoms prekėms.

Joje numatyta, kad turite teisę į nepažeistą, atitinkančią jos aprašymą, prekę .

Prekė yra su defektais, jei ji nepilnai sukomplektuota, pažeista ar sulaužyta, arba netinkamai veikia, arba negali būti naudojama taip, kaip pardavėjas nurodo jos aprašyme.

Tai reiškia, kad kaip Pirkėjas turite sužinoti iš Pardavėjo, ar prekė yra tinkama naudoti pagal jūsų poreikius.

Gavus prekę su defektais, turite teisę į neapmokestinamą jos defektų pašalinimą, į prekės pakeitimą tokia pačia preke, defekto kompensavimą arba pinigų grąžinimą.

Ne visais atvejais galite pasirinkti, ar prekę remontuoti, ar pakeisti. Pardavėjas pasilieka teisę siūlyti prekės remontą.

Jeigu garantinė problema iškyla naudojant prekę priimtinuose laiko rėmuose ir pagal jos paskirtį, išspręsime iškilusią problemą.

Prašome atkreipti dėmesį, kad sugadinimams, sukeltiems oro sąlygų, garantija negalioja. Todėl tai nelaikoma prekės gedimu ar neveikimu. Prašome kreiptis į savo draudimo kompaniją, kad išspręstų šią problemą.

Susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi – jeigu problema atitinka standartinės teisinės garantijos sąlygas, pasiūlysime tinkamiausią sprendimo būdą: arba pažeistų prekės dalių pakeitimą, arba dalinį pinigų grąžinimą, arba pilną prekės pakeitimą.

Prekių pakeitimas vyksta per mūsų partnerius – DPD. Pirmiausia kurjeris paims iš Jūsų defektuotas prekes ir tik po paėmimo mes išsiųsime naujas prekes.